
Sain syövän. Niinpä aloin kirjoittaa.
Tämä on henkilökohtainen blogi elämästä syövän kanssa.
Kirjoitan täällä tästä matkasta sellaisena kuin sen itse koen. Ajatuksina, tunteina ja kokemuksina. En ole lääketieteen asiantuntija, eikä tämä ole paikka neuvoille tai suosituksille. Nämä ovat vain minun sanoja siitä, millaista on elää kaiken tämän keskellä.
Kaikki, mitä kirjoitan, on minun näkökulmastani, omalla tavallani ja omalla äänelläni. Käytän huumoria, usein mustaa ja ironista sellaista. Se pitää minut pinnalla. Kirjoitan silloin kun jaksan, ja joskus tekstejä tulee harvemmin.
Uusimmat
Yritän elää päivän kerrallaan. Joinakin päivinä yritän lähinnä jaksaa kupillisen kahvia.


